Christmas day

Christmas day. YAY. Som jag har sett fram emot denna högtid. Aldrig någonsin har jag varit ute i så god tid som nu med julklapparna, tror jag blev helt klar redan nu i helgen (visst skulle det låta bättre att säga nu i helgas istället?) well well, applåder till mig i alla fall!

Får hostattack vid varje inandning så jag ska dricka tre liter vatten och sedan gå och lägga mig, I think. Imorgon kommer min stora feta svenska släkt hit och röjer. Vi hade minijulafton för ett par timmar sedan med pappa som ska ge sig iväg om några timmar och då fick jag presenter, IIH. Presentkort på NK, ansiktsrengöring från Clinique , ansiktsbehandling och underkläder - me LIKE. Pappa fick en assnygg halsduk från Henri Lloyd av maj. Imorgon bringar vi in resten av tomtesäcken, YAY dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0