The D day

Jag håller inte koll på dagarna länge men vad gör det när man har LOV? De senaste dagarna har jag sovit hur många timmar som helst och det känns nu kan jag säga, börjar bli rastlös. Men imorgon ska jag åka till stan och köpa present till brother, han fyller 20 om två dagar, hjälp vad tiden går fort (vuxenpoäng på det uttrycket).

Köpte en kofta från Part Two och sen sidenblus från Esprit idag, sjukt nödvändigt - har nämligen brist på överdelar då jag precis infunnit mig i en långvarig shoppingkoma. But it seem to get back to normal again! Tillåt mig småle åt min otroligt graciösa pose på bilden nedan.. Armarna är speciella och det framgår inte speciellt tydligt på denna bild men who cares? Inte jag i alla fall.

Part Two

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0